Unha vez na páxina inicial, accederemos á opción “LearningML Basic” e veremos un entorno similar ao que xa utilizamos en Machine Learning for Kids, neste caso non teremos que rexistrarnos pero, en contrapartida, deberemos gardar o modelo no noso ordenador para podelo utilizar en futuras sesións.
As instrucións para a realización desta práctica están no documento: Instrucións práctica 1 LML.pdf
Como imos a usar recoñecemento de imaxes, tal vez necesitemos ver o vídeo de Programamos (Sesión 3): ”¿Cómo perciben el mundo los ordenadores?”.
No vídeo anterior se fai referencia a 2 páxinas web, que permiten comprender máis profundamente como funciona a extracción de características nunha imaxe:
- A demostración interactiva de DeepLizard (explica como se aplican filtros para detectar bordos en imaxes).
- A ferramenta de Adam Harley (permite debuxar un número e comprobar se o sistema de intelixencia artificial o recoñece correctamente).
Tamén podedes ver o seguinte vídeo sobre a aplicación dos sistemas de recoñecemento de imaxes para traducir a linguaxe de signos en tempo real:
Ningún comentario:
Publicar un comentario